پادکست دیتکت قسمت دیجی پلاس

قسمت سوم؛ دیجی‌پلاس چطور به کلیدی برای دسترسی به امکانات ویژه برای مشتریان تبدیل شده؟

از تمام پادگیر‌ها می توانید شنونده دیتکت باشید

وفادارسازی مشتری‌ها به کسب‌وکار، دغدغه‌ای است که شرکت‌های زیادی در سراسر جهان برای بهبود آن تلاش می‌کنند. به ویژه در دنیای رقابتی امروز که انتخاب‌های زیادی برای یک مشتری در بستر اینترنت وجود دارد. پس طبیعی است که نیاز به حفظ مشتری‌ها و برگرداندن چندباره آن‌ها به کسب‌وکار برای تکرار خرید، به مهم‌ترین اولویت هر کسب‌وکار آنلاینی تبدیل شود. یکی از موثرترین راهکارها برای رفع این نیاز، بهبود تجربه خرید است. تجربه‌ای که اگر رضایت‌بخش باشد و بتواند احساس خوبی در ذهن مشتری باقی بگذارد، قطعا او را ترغیب می‌کند که بارها و بارها به کسب‌وکارمان برگردد. اما چطور می‌توانیم در یک فروشگاه اینترنتی، برای توسعه و بهبود تجربه خرید صدها تا هزاران مشتری اقدام کنیم؟

این سوالی بود که تیم تکنولوژی دیجی‌کالا با راه‌اندازی سرویس دیجی‌پلاس تلاش کرد تا به آن پاسخ دهد. بله، دیجی‌پلاس با هدف بهبود تجربه خرید شکل گرفت و این فرصت را برای کاربران ایجاد کرد تا با انتخاب خود و پرداخت حق عضویت، بتوانند از مزایا و امکانات ویژه‌ای بهره‌مند شوند، امکاناتی اعلا یا به اصطلاح پرمیوم که در دسترس همه کاربران نیست. هرچند راه‌اندازی چنین سرویسی حدود دو سال قبل (یعنی در سال ۱۳۹۸) و در جامعه‌ای از مخاطبان که خیلی با سرویس‌های اشتراکی در کسب‌وکارهای ای‌کامرس آشنا نیستند، کار آسانی نبود. چون این تصور برای کاربران وجود داشت که از حقوق طبیعی خود محروم شده و برای پس گرفتن آن‌ها، باید هزینه‌ای اضافه پرداخت کنند.

خودتان را جای تیم تکنولوژی دیجی‌کالا بگذارید، به نظرتان چطور توانستند با فرهنگ‌سازی و پشت سر گذاشتن چالش‌های متعدد، دیجی‌پلاس را خلق و به کاربران نشان دهند که این سرویس نه تنها چیزی از آن‌ها کم نمی‌کند، بلکه برایشان ارزش هم می‌آفریند؟

در قسمت سوم از پادکست دیتکت به سراغ تیم پشت‌پرده دیجی‌پلاس رفتیم تا ببینیم از ایده تا تولد این سرویس اشتراکی، چه خبرها بوده و با چه چالش‌هایی دست‌وپنجه نرم کرده‌اند؟ در این قسمت با نگاهی تکنولوژی محور به پای صحبت‌های خالقان دیجی‌پلاس می‌نشینیم و با مرور تجربیات و خاطره‌ها، داستان این سرویس اشتراکی را با هم مرور می‌کنیم. پس اگر به موضوعات مرتبط یا تیم تکنولوژی دیجی‌کالا علاقه دارید، شما را به شنیدن قسمت سوم پادکست دیتکت دعوت می‌کنیم.

اپیزود‌های دیگر

تیم فرانت‌اند دیجی کالا از گذشته تا حال

اپیزود 13

تیم فرانت‌اند دیجی کالا از گذشته تا حال

شنیدن این اپیزود
دیزاین سیستم در دیجی‌کالا

اپیزود 12

دیزاین سیستم در دیجی‌کالا

شنیدن این اپیزود
پادکست تیم موبایل دیجی کالا

اپیزود 11

قسمت یازدهم؛ تیم موبایل دیجی‌کالا از شکل‌گیری، دانش و تجربه

شنیدن این اپیزود
قسمت دهم پادکست دیتکت تیم اتوماسیون دیجیکالا

اپیزود 10

قسمت دهم؛ ‌همه‌چیز درباره تیم اتوماسیون دیجی‌کالا

شنیدن این اپیزود
قسمت نهم پادکست دیتکت تیم هوش مصنوعی و کلان داده دیجیکالا

اپیزود 9

قسمت نهم؛ ساختار تیم و فعالیت‌های تیم کلان داده و هوش مصنوعی

شنیدن این اپیزود

اپیزود 8

قسمت هشتم؛ ساختار تیم دیزاین دیجی‌کالا و نحوه تشکیل این تیم

شنیدن این اپیزود

در دیتکت از چه چیزی حرف بزنیم؟

پیشنهاد شما برای موضوع‌های بعدی دیتکت